• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

غنی خطاب به فرماندهان جدید پولیس ولسوالی ها: در برابر دشمنان مشت فولادین باشید

 غنی خطاب به فرماندهان جدید پولیس ولسوالی ها: در برابر دشمنان مشت فولادین باشید

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور صد فرمانده جدید پولیس برای صد ولسوالی در 29 ولایت معرفی کرد و از آنان خواست تا در برابر دشمنان افغانستان قاطعانه عمل نمایند.

مراسم معرفی فرماندهان جدید پولیس ولسوالی‌ها، شام روز گذشته (شنبه، بیست و ششم میزان) با حضور رییس جمهور غنی، امرالله صالح، معاون نخست رییس جمهور، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس جمهور و مسوولان امنیتی و دفاعی کشور در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.

رییس جمهور غنی خطاب به فرماندهان جدیدالتقرر ولسوالی‌ها، گفت که با رفتن‌تان به ولسوالی‌ها، در آن‌جا انگیزه، مدیریت، تعهد و تحرک خواهد آمد که در تاریخ افغانستان بی‌نظیر خواهد بود.

اقای غنی افزود که مردم از شما تعهد و فداکاری می‌خواهند، لذا به شهروندان ثابت کنید که از دل و جان بر مملکت خود باورمند هستید.

وی گفت که هویت‌تان، تنها هویت ملی باشند و باید آغوش‌تان برای مردم باز باشند و تغییرات مثبت در ساحه مسوولیت خود به وجود بیاورید.

رییس جمهور همچنان خاطرنشان کرد که با رفتن فرماندهان پولیس 100 ولسوالی، ثروت ملی کشور به کار انداخته خواهد شد و زمینۀ اعمار کشور به صورت همه جانبه فراهم می‌شود.

آقای غنی تاکید کرد که شما حمایت سرقوماندان اعلی نیروهای مسلح را باخود دارید و ثابت کنید که با هموطنان‌تا ابریشم و با دشمنان وطن مشت فولادین هستید.

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس جمهور نیز خطاب به فرماندهان جدیدالتقرر گفت که شما مبارزه برحق را به پیش می‌برید و تصویر کارکردهای‌تان، تصویر جمهوریت است و ما و شما تحت نظام مشروع جمهوری اسلامی افغانستان به وطن و مردم خدمت می‌کنیم.

امرالله صالح، معاون نخست رییس جمهور گفت که شما باید در کارهای‌تان تعادل را درنظر بگیرید، با هر قشر جامعه به نیکی رفتار کنید و از اراضی باید شناخت داشته و در راستای تجرید و عقب‌زدن دشمن با مردم هماهنگ باشید.

وی افزود که نباید خودتان را در محدوده ولسوالی‌ها منحصر بسازید، بلکه توجه بیشتر شما به روستاها باشند و از روستائیان حمایت کنید.

سید جلال سادات، یکی از فرماندهان جدیدالتقرر، گفت که کارکردها، اجراآت و هماهنگی ما را با مردم، از زبان خود مردم خواهید شنید.

وی افزود که در امر انجام مسوولیت‌های کاری خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و ظایف خویش را در هرگونه شرایط انجام می‌دهیم.  

این فرماندهان زمانی معرفی شدند که در این اواخر شدت حملات طالبان بر نیروهای امنیتی کشور افزایش یافته و میزان خشونت‌ها در به طور چشم‌گیری رو به فزونی است.

  پربازدید ترین