• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بیانیه مطبوعاتی حزب رفاه ملی افغانستان در رابطه با حمله راکتی به مردم بی دفاع و ملکی کابل

بیانیه مطبوعاتی حزب رفاه ملی افغانستان در رابطه با حمله راکتی به مردم بی دفاع و ملکی کابل

حزب رفاه ملی افغانستان طی بیانیه مطبوعاتی ضمن محکوم کردن حمله راکتی به مردم بی‌دفاع و ملکی کابل آن را جنایت آشکار علیه دولت و ملت افغانستان خواند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
حزب رفاه ملی افغانستان حمله وحشیانه و راکت باران مردم بی دفاع کابل توسط عمال کشورهای خارجی را محکوم می‌نماید و آن را جنایت آشکار علیه دولت و ملت افغانستان میداند.

مردم و آگاهان امور همه می دانند این عمل جنایتکارانه توسط گروه تروریست طالبان و به دستور پاکستان و امریکا انجام گرفته است، قرائن و شواهد حاکی از آن است که در پشت تمام این جنایت های تروریستی سازمان آی اس ای پاکستان  و سیا امریکا قرار دارد.؛ مردم شریف افغانستان بدانند تا نظامیان بیگانه و اجنبی در افغانستان باشد وضعیت کشور تغییر نمی‌کند، صلح و ثبات به وجود نمی آید و این جنایت ها و کشتار مردم بی‌دفاع همچنان ادامه دارد.

حزب رفاه ملی افغانستان باور دارد دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با اعمال سیاست های غلط، غیر منطقی و عجولانه خود در افغانستان و کشورهای منطقه و شکست انتخاباتی 2020 در پایان حکومت اش می‌خواهد تقاص آنرا از دولت و ملت های افغانستان و کشورهای منطقه بگیرد.

حزب رفاه ملی افغانستان معتقد است پاکستانی‌ها همسایه خوبی برای افغانستان نیست، ضمن نقض آشکار حسن همجواری و در پشت هر ملاقات و دیدار سران و مقامات پاکستان از افغانستان یک دسیسه و توطئه نهفته است ما به حکومت پاکستان هشدار می‌دهیم بیش از این روابط حسنه دو ملت مسلمان، برادر و همسایه را با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی و حرکات به ظاهر دوستانه که همراه با دروغ و فریب است مخدوش نسازد، صبر مردم ما هم حد و اندازه‌ای دارد.

والسلام
حزب رفاه ملی افغانستان
یکشنبه دوم قوس 1399 برابر با 22 نوامبر 2020
و 7 ربیع الثانی 1442 هجری قمری

  پربازدید ترین