• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مسول تبلیغات دفتر آیت الله محقق کابلی(ره) درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

مسول تبلیغات دفتر آیت الله محقق کابلی(ره) درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسملین شیخ علی ناطقی مسول تبلیغات دفتر حضرت آیت الله العظمی محقق کابلی(ره) زیرنظر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی مدظله العالی با صدور پیامی درگذشت فقیه انقلابی فیلسوف مجاهد حضرت آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح‌یزدی (رحمه الله) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الامام الکاظم علیه السلام: «الْفُقَهَاءَ حُصُونُ الْإِسْلَامِ».
ارتحال ملکوتی فقیه انقلابی فیلسوف مجاهد حضرت آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح‌یزدی(رحمه الله) را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و محضرمبارک مقام معظم رهبری و مراجع تقلید عظام، حوزه های علمیه و امت اسلامی و شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض میکنیم.

علامه محمدتقی مصباح یزدی(رحمه الله) عمر پربرکت خویش را در راه تبلیغ و تبین معارف نورانی اسلام و اهلبیت(علیهم السلام) و در دفاع از نظریه ولایت مطلقه فقیه و حمایت همه‌جانبه از امام و رهبری سپری نمود.

فقدان آن اندیشمند متفکر و فیلسوف بزرگ و متکلم نامدار و عارف بی‌بدیل و مفسر ژرف‌اندیش خلع بس بزرگ در حوزه های علمیه و جهان اسلام محسوب می‌شود.

ایشان که سرشار از مبانی فقهی و کلامی و سیاسی آیات عظام و اساتید برجسته‌ای چون بروجردی، اراکی، بهجت، امام خمینی و علامه طباطبایی و... می‌باشد اکنون در بین ما نیست میراث گرانبهای علمی او همواره تداعی کننده ژرف‌نگری و ژرف‌اندیشی او را در اذهان پژوهشگران و محققین و اصحاب علم و ادب و فرهنگ تداعی می‌کنند روح بلندش با اولیاء و انبیاء محشور باد.
«عاش سعیدا مات سعیدا»

شیخ علی ناطقی
مسئول تبلیغات دفترحضرت آیت الله العظمی محقق کابلی (ره) در تهران
شنبه 13 جدی  1399 (تهران شهر ری)

  پربازدید ترین