• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیام تبریک جامعه روحانیت انصار المهدی(عج) افغانستان به آیت الله رئیسی

پیام تبریک جامعه روحانیت انصار المهدی(عج) افغانستان به آیت الله رئیسی

شیخ علی ناطقی ریاست جامعه روحانیت انصارالمهدی(عج) «افغانستان» که متشکل از طلاب و علمای افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران می‌باشد در پیامی به آیت‌الله رئیسی اظهار داشت حضور دشمن‌شکن ملت غیور ایران، پیروزی سید مظلومان و محرومان و خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران به محضر مبارک رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه‌ای، دولت و ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک وتعالی: «اللذین جاهدوافینا لنهدینهم سبلنا».

درود و سلام حضرت حق بر ملت آزاده و شهید پرور ایران اسلامی ام القراء جهان اسلام که با حضور سبز و حماسه مثال زدنی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به ندای روح‌بخش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای لبیگ گفته و تمامی توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب نمودند و برگ زرین دیگری را با عزم و اراده آهنین با حضور تحسین‌برانگیز خویش در انظار اصحاب رسانه به ثبت رسانیده و جهانیان را شگفت‌زده نموده اند،ب طوری که  طعم شیرین این حضور، سبب سجده شکرگزاری مقام معظم رهبری در پیشگاه خالق متعال گردید.

جامعه روحانیت انصارالمهدی(عج) «افغانستان» ضمن ابراز خرسندی از حضور دشمن شکن  ملت غیور ایران، پیروزی سید مظلومان و محرومان و خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران به محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای، دولت و ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدا صمیمانه تبریک و تهنیت  عرض می نماید.

امید است که رئیس جمهور منتخب در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که اجرای عدالت اجتماعی و حمایت از مستضعفین و محرومان میباشد تلاش مضاعف نماید.

ضمن تشکر وقدر دانی از مهمان نوازی وخدمات بیش از چند دهه نظام جمهوری اسلامی نسبت به مهاجرین ومجاهدین افغانستانی، با اینکه خودشان مشکلات عدیده داشته اند همواره حامی نظام اسلامی وولایت مطلقه فقیه بوده ودر این راستا مجاهدت های ارزشمنددر کنار ملت شهید پرور ایران نموده اند.

انتظار میرود که سید مظلومان و محرومان حضرت آیت الله رئیسی در راس دولت سیزدهم به مهاجرین وفادار افغانستانی عنایت بیش از پیش مبذول فرمایند انشالله.

والسلام علینا وعلی اخواننا الذین سبقوانا باالایمان

شیخ علی ناطقی
ریاست جامعه روحانیت انصارالمهدی( عج) «افغانستان»
 ایران ـ تهران

  پربازدید ترین