• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اطلاعیه سفارت افغانستان در تهران

آغاز به کار سفارت و کنسولگری های کشور در ایران و توقف فعالیت سیستم‌های پاسپورت و تذکره الکترونیکی.

به اطلاع عموم هموطنان عزیز ومهاجرین محترم افغان مقیم جمهوری اسلامی ایران رسانیده، که بعد از ختم یک هفته تعطیلات رسمی در ایران، سفارت افغانستان در تهران  و جنرال قنسولگری های  مشهد و زاهدان سر از روز یکشنبه مورخ 31 اسد 1400، فعالیت خویش را مجددا آغاز می نمایند، هموطنان عزیز با توجه به شرایط پیش آمده در داخل کشور  که همه از آن آگاهی داریم، سیستم مرکزی پاسپورت ماشین خوان و تذکره الکترونیک موقتا بدلیل قطع بودن ارتباط با سیستم مرکزی متوقف می باشد و امکان طی مراحل پاسپورت و تذکره موقتا وجود ندارد، بنابراین الی وصل شدن مجدد سیستم های پاسپورت و تذکره الکترونیک با مرکز، خدمات بخش های پاسپورت ماشین خوان و تذکره الکترونیک در ایران متوقف می باشند.

به استثنای دو بخش پاسپورت و تذکره سایر بخش های کاری نمایندگی های سیاسی و قونسلی افغانستان در تهران، مشهد و زاهدان سر از تاریخ متذکره فعال می باشند و خدمات لازم به مهاجرین محترم ارائه می گردد.

بدینوسیله از همه مهاجرین عزیز تقاضا می گردد که برای طی مراحل پاسپورت و تذکره الکترونیک به سفارت و قونسلگری های زاهدان و مشهد و اردوگاه های شهرهای مختلف مراجعه نفرمایند و به هیچگونه اطلاعیه و اخبار نادرست به جز این آدرس اعتماد نکنند.

به محض اینکه سیستم تذکره الکترونیک و پاسپورت ماشین خوان با مرکز وصل گردد طی اطلاعیه ای هموطنان عزیز در جریان قرار خواهند گرفت.

  پربازدید ترین