• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

سیاستمدار فرانسوی: مهاجران در سرما بمیرند بهتر از آن است که وارد اروپا شوند

سیاستمدار فرانسوی: مهاجران در سرما بمیرند بهتر از آن است که وارد اروپا شوند

 یک سیاستمدار فرانسوی در مصاحبه‌ای با اشاره به بحران مهاجران در مرز بلاروس- پولند گفته که هرگز نباید اجازه ورود این مهاجران به اروپا داده شود و آنها از یخبندان بمیرند بهتر از آن است که به اروپا وارد شوند.

جولیان اودل از سیاستمداران فرانسوی روز جمعه که با شبکه محلی BFM مصاحبه می‌کرد، گفت که اگر مهاجرانی که در مرز بلاروس-پولند هستند از سرما بمیرند بهتر از آن است که به آنها اجازه ورود به اروپا داده شود.

به گزارش العالم؛ این سیاستمدار فرانسوی اضافه کرد: «قطعا نباید مرز را (در برابر مهاجران از بلاروس به سوی پولند) باز کنیم و نباید از آنها استقبال شود و اکثر این مهاجران خطرناک هستند».

خبرنگار این شبکه در ادامه از اودل پرسید: «آیا این مهاجران را پشت سیم‌های خاردار رها کنیم تا از سرما بمیرند» که این سیاستمدار پاسخ داد: «بله، البته، منظورم کاملا بله است».

خبرنگار این شبکه که هنوز پاسخ این سیاستمدار را درک نکرده بود دوباره پرسید: «آیا آنها را رها کنیم تا از یخبندان بمیرند؟» اودل پاسخ داد: «اگر عکس آن شود، با تهاجم مهاجران مواجه خواهیم شد».

این در حالی است که شرایط در مرز بلاروس با پولند بسیار بغرنج بوده و پناهجویان در سرمای شدید با کمبود موادغذایی و آب مواجه هستند.

  پربازدید ترین