• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

این کودکان و زنان دیگر زنده نیستند (عکس)

اینها 33 تن بودند، کشتی شان در مانش (آبهایی میانِ فرانسه و انگلستان) غرق شٰد. 31 تن بشمولِ زنانِ حامله و کودکان مٰردند و دو تن در حالتِ وخیمی در شفاخانه اند که بگمانِ اغلب زنده نمیمانند. (زیرا نه به مفادِ باریس جونسون است، نه ماکرون و نه هم مافیای مٰشترکِ پولیسِ فرانسه و قاچاقبران)!
این نگون بخت ها با آرامشِ خاطر کشتیِ کوچکِ شان را در مقابلِ موترِ روشنِ پٰولیسِ سرحدی ی فرانسه پٰف میکنند، به آب میندازند و یکی پس از دیگری (جوانان، زنان، کودکان) سوار میشوند. این پولیس ها بخوبی میدانند که آن کشیتی کوچک توانِ انتقالِ بیش از 12 تن را ندارد، آنها همچنان میدانند که ان شب هوا مناسب نیست، موج های آب بلند است، بیشترِ مهاجران شنا بلد نیستند و هیچکس از قاچاقبران هم در کشتی ننشستند. یعنی این بیچاره ها نمیدانند که بکٰجا (از کوتاه ترین راه) به انگلستان بروند!
پرزدنت ماکرون بادی به غبغب انداخت و گفت "دیگر اجازه نمیدهیم لامانش به قبرستانِ مهاجرین مبدل شود."
بوریس جونسون میگوید: "مقاماتِ فرانسه و اتحادیه ی اروپا اقداماتِ کافی را برای کنترولِ جریان و جلوگیری از فاجعه انجام ندادند."
چرا این أقایان بجای درخواستِ پولِ بیشتر از پارلمان هایشان از پولیس های فرانسه نمیپرسند که چرا اجازه دادید بحای 12 تن 33 نفر در کشتی بنشینند؟
چرا اسناد و پاسورت هایشان را برسی نکردید؟
چرا نخواستید بدانید اینها کی هستند و در فرانسه چه میکردند؟
چرا میروند و أیا جرم و جنایتی در کشورتان مرتکب شٰده اند؟
نیاز

  پربازدید ترین