• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تاکید دو تشکل ایرانی و فلسطینی بر ایجاد جبهه متحد علیه رژیم صهیونیستی

تاکید دو تشکل ایرانی و فلسطینی بر ایجاد جبهه متحد علیه رژیم صهیونیستی

در ادامه مکاتبات میان سازمانهای مردم نهاد ایرانی و بین المللی در باره طرح صلح میان امارات و اسراییل موسسه صلح زیبا ایران با جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین مکاتبه داشته که نسخه ای از این مکاتبه و پاسخ آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

در متن نامه ای که توسط مهندس سامان نیازی معاون بین الملل سازمان صلح زیبا نوشته شده آمده:

حضور محترم جناب انور رجا - عضو دفتر سیاسی و مسئول رسانه ای جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین در سوریه
سلام علیکم
مستحضرید که قدس ، شرف هر مسلمان و آزادی خواه و غیرقابل معامله است ، مسلمان بماهو مسلمان نسبت به شرف و ناموس خود ممنوع المعامله است.

امارات متحده عربی صلاحیتی در ناموس فروشی ندارد.

اما نفس ورود به این قمار حیثیت جهان اسلام را هتک کرد.

ما جوانان ایرانی نسلی نو که سفیران منادی آرمان همیشه جوان و پویای قدس حضرت روح الله هستیم ، اجازه نمی دهیم قماربازان بر شرفمان ، بدون هزینه و پرداخت خسارت که کمترین آن زایل کردن آبروی آنها می باشد ، از شر عمل ننگین خود آسوده بمانند.

پیمان شکنان و منحرفان به سمت کودک کشان و غاصبان سرزمین‌های پاره تن اسلام ، هرگز سودی نخواهند برد و طرفی از منزلت و شأن نخواهند بست.

شده با تمام آزادی خواهان عالم گفتگو می کنیم و می گوییم قدس از آن جهان اسلام است ، ما تن خود را پاره نخواهیم دید.

در کنار شما که نماینده افکار بیدار ملت رشید فلسطین هستید ، جبهه متحدی خواهیم شد ، قوی تر از زمان ماقبل معامله باطل شیاطین و بر این باوریم آینده ازآن صالحان است و کسانی که از جمع برادران صالح خود به آغوش شیطان پناه ببرند سهمی در آینده نخواهند داشت و محکوم به نابودی هستند.

ما بر عهد دیرین خود هستیم و بر این باوریم به فضل الهی خیلی زود نماز باشکوه جماعت را در قدس اقامه خواهیم کرد.

القدس لنا
با احترام سامان نیازی - معاون بین الملل موسسه بین المللی و حقوق بشری صلح زیبا جمهوری اسلامی ایران

در پاسخ این نامه از طرف جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین فرماندهی کل آمده:

جناب آقای سامان نیازی - معاون امور بین‌الملل موسسه حقوق بشر صلح زیبای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
از تلاش‌های فراوان شما در زمینه‌های سیاسی، عقیدتی، جهادی و شناختی در راستای حمایت از مسئله فلسطین و تلاش برای حفظ قداست آن کمال تشکر داریم.

ما به این موضوع واقفیم که حمایت از فلسطین و قداست و مقدسات آن از بازیچه قرار گرفتن توسط طرح‌های انحلال در ابتدا نیازمند مصونیت فکری سیاسی در چهارچوب محور مقاومت، نخبگان و توده مردم آن است. در این زمینه ما معتقدیم که کار نهادی برنامه‌ریزی شده در عمل، طی یک مدت زمانی مشخص، برای خروج از سبک‌های سنتی که گریبانگیر عرصه ملی و میهنی شده و در همایش‌های فصلی، بیانیه‌های تکراری و اقدامات بی ثمر جلوه یافته، بسیار اهمیت دارد.

جناب آقای سامان نیازی برادر بزرگوار
در تمام برنامه‌ها و مواضع رویارویی همراه شما هستیم و همگی مطمئن هستیم که فجر بزرگ پیروزی در گرو تمسک به حق و حقیقت و اراده راسخ و چشمان مجاهدان وفادار است. امید است همواره یاور محور مقاومت باشید.

انور رجا - عضو دفتر سیاسی و مسوول بخش رسانه ای جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین – فرماندهی کل

  پربازدید ترین