• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بی احترامی به «مارادونا»؛ فوتبالیست زن از سوی عاشقان دیه گو تهدید به قتل شد

بی احترامی به «مارادونا»؛ فوتبالیست زن از سوی عاشقان دیه گو تهدید به قتل شد

فوتبالیست زن به دیگو مارادونا بی احترامی کرد و تهدید به قتل شد!خبرگزاری آریا- فوتبالیست زن حاضر نشد به مارادونا ادای احترام کند و او را یک متجاوز خواند.

پس از درگذشت دیگو مارادونا، فیفا به فدراسیون های فوتبال تمام کشورها ابلاغ کرد که پیش از آغاز هر مسابقه، به احترام دیگو مارادونا یک دقیقه سکوت رعایت شود و بسیاری از تیم های مطرح دنیا ادای احترام جالبی به مارادونا داشتند؛ از جمله لیون، بارسلونا و ناپولی.

پائولا داپنا، فوتبالیست زن که برای تیم اسپانیایی ویاخس اینتریاس بازی می کند، پیش از رویارویی با دپورتیوو لاکرونیا حاضر نشد به دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرجنتین ادای احترام کند. در حالی که تمام هم تیمی های داپنا به احترام مارادونا سکوت کردند، او پشت به هم تیمی هایش روی زمین نشست. وی در این خصوص گفت:
«هم تیمی هایم به من نگاه کردند و خندیدند زیرا آن ها می دانستند که من به احترام مارادونا نخواهم ایستاد. چند روز پیش، روز مبارزه با خشونت علیه زنان بود و به خاطر این امر، یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان خشونت جنسیتی انجام نشد. بنابراین من حاضر نشدم به احترام یک سو استفاده گر، متجاوز و پدوفیل سکوت کنم. به همین خاطر روی زمین نشستم و به هم تیمی هایم پشت کردم. درست است که مارادونا فوتبالیستی توانا بود اما پیش از فوتبالیست بودن، اول باید انسان باشید و ارزش های انسانی مقدم بر مهارت های فوتبالی است.»

اکنون داپنا می گوید پس از امتناعش در ادای احترام به دیگو مارادونا، او و سایر بازیکنان ویاخس اینتریاس در شبکه های اجتماعی تهدید به قتل شده اند و البته پیام های پشتیبانی از سوی قشر دیگری دریافت کرده اند.

  پربازدید ترین