• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

عالی ترین مقام نظامی آمریکا با ولی عهد ابوظبی دیدار کرد

 عالی ترین مقام نظامی آمریکا با ولی عهد ابوظبی دیدار کرد

خبرگزاری رسمی امارات گزارش داد که ولی‌عهد ابوظبی با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا دیدار و گفت‌و‌گو کرده است.

خبرگزاری رسمی امارات (وام)، امروز (جمعه)، از دیدار «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا با «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی خبر داد.

طبق این گزارش، این دیدار در کاخ «الشاطئ» در ابوظبی صورت گرفته است و دو طرف در این دیدار همکاری‌های دوجانبه و هماهنگی‌‌های مشترک در امور دفاعی و نظامی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که «حمدان بن محمد بن زاید آل نهیان»، «محمد بن حمد بن طحنون آل نهیان» رئیس هیأت مدیره فرودگاه‌های امارات، «محمد مبارک المزروعی» نماینده دیوان ولی‌عهد ابوظبی، «صالح محمد مجرن العامری» فرمانده نیروهای زمینی و همچنین هیأت همراه رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در دیدار یادشده حضور پیدا کرده‌اند.

این دیدار در حالی صورت گرفته است که حساب توئیتری ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که مارک میلی با «آویو کوخافی» همتای «اسرائیلی» خود دیدار کرده است.

شبکه «المیادین» نیز صبح امروز درباره سفر عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد که رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند، سفر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به تل‌آویو در پی تنش با ایران و در راستای توسعه هماهنگی‌های امنیتی بین ارتش اسرائیل و آمریکا صورت گرفته است.

  پربازدید ترین