• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مهاجر افغانستانی نفر اول رقابت های استندآپ در ایران

مهاجر افغانستانی نفر اول رقابت های استندآپ در ایران

«علیرضا محمدی» استندآپ کمدین افغانستانی در ایران که تاکنون اجراهای متفاوتی در برنامه‌هایی از قبیل کافه استندآپ داشته، در چهارمین جشنواره بین المللی ستاره‌های صحنه ایران نفر اول در بخش استندآپ کمدی شد.

به گزارش شفقنا، چهارمین جشنواره بین المللی ستاره‌های صحنه در ایران، در چهار بخش مجریان صحنه، است آپ کمدی، نمایش میان پرده کودک و نمایش میان پرده کمدی، طی روزهای 29 دلو الی اول حوت ماه 1399 با حضور هنرمندان 28 استان ایران و 16 کشور جهان در شهرکرمان برگزار شده بود.

در این رقابت‌ها «علیرضا محمدی» مهاجر افغانستانی توانست از میان 15 فینالیست شرکت‌کننده در بخش استندآپ کمدی مقام نخست را از آن خود کند.
یکی از شرایط حضور در این رقابت‌ها این است که شرکت‌کنندگان می‌بایست سابقه اجرا در برنامه‌های مختلف و اجرای تلویزیونی داشته باشند.

علیرضا محمدی به خبرنگار شفقنا گفت: «متاسفانه استندآپ کمدی آن‌طور که باید شناخته شده نیست. و یا به آن توجه چندانی نمی‌کنند. دوست دارم بتوانم استندآپ کمدی را بیشتر میان جامعه افغانستانی جا بیندازم و دوست دارم مردم بیشتر استندآپ کمدی را بشناسند».

محمدی اولین استندآپ کمدین افغانستانی است که در تلویزیون‌های ایران نیز اجرا داشته است و البته نخستین بار است که یک افغانستانی در این جشنواره مقام نخست را کسب می‌کند.

  پربازدید ترین