• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تحقیر هژمونی نظامی آمریکا با قدرت و ایستادگی یگانه کشور اسلامی

تحقیر هژمونی نظامی آمریکا با قدرت و ایستادگی یگانه کشور اسلامی

اخیراً پهپادهای ایرانی بر فراز ناو هواپیمابر امریکایی جولان داده و تصاویری از این کشتی جنگی پر مدعا ترین کشور جهان ضبط کردند. این تصاویر نشان می‌دهد که قوای امریکایی چقدر آسیب پذیر بوده و همچنان برتری هوایی و زمینی و موشکی خود را در منطقه از دست داده و اکنون مغلوب  مقهور نیروهای بومی ایرانی است.

در همین رابطه، جنرال مکنزی فرمانده نظامیان امریکایی در خلیج فارس هشدار داده و گفته است که امریکا برتری مطلق هوایی خود را در منطقه از دست داده است. همچنان پرس تی وی اقدام به انتشار تصاویری از پهپاد انتحاری شاهد نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران کرد و گفت که این پهپادهای قدرت انفجاری سرسام آوری دارد که می‌تواند هر هدفی را نابود و حذف کند.

ایران یگانه کشور اسلامی است که با سرمایه گذاری روی منابع بومی و داخلی و بدون خرید تسلیحات گران قیمت و بدون کاربرد از کارخانجات عظیم صنایع نظامی اروپا و امریکا، به قابلیت‌های منحصر به فرد نظامی و اخصاً توان موشکی برسد. اکنون ایران آدرس مطمئن و برتر صنایع موشکی و پهپادی و دفاعی در کل منطقه است و حتا می‌توان ادعا کرد که جزو کشورهای صادر کننده فن‌آوری نظامی موشکی و پهپادی به شمار می‌رود.

از بعد دیگر، ایران اکنون نماد و سمبول و آدرس مقاومت و دفاع از حقوق فلسطینیان در برابر اسراییل و کل غرب است و از این جهت نیز برای جهان اسلامی و کشورهایی که غم فلسطین و مسلمانان مورد ستم را دارند، تسلایی است قدرتمند.

از سویی هم، در حالی که تمام زمامداران مرتجع و ترسوی عرب سعی دارند که با اسراییل و حامیانش از در مسالمت و خوش آمد وارد شوند، ایران به تنهایی ایستاده و از حق دینی و انسانی فلسطینیان دفاع می‌کند. اگر مسلمانان به دنبال آدرسی هستند که صادقانه از حقوق و دین و مذهب شان دفاع کند و خواستار برپایی حکومت الهی ضد طاغوت در سراسر جهان باشد، آن آدرس تهران است و تمام توانایی نظامی و سیاسی و اقتصادی‌اش.

  پربازدید ترین