• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فرشته غزه چگونه پر کشید

 فرشته غزه چگونه پر کشید

«ملاک رأفت الطنانیّ» کودک اهل غزه به همراه پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده‌اش در نتیجه بمباران منزلشان توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

از بامداد امروز، عکسی از یک کودک زیبای فلسطینی در رسانه‌ها و فضای مجازی در حال انتشار است که نام او «ملاک رأفت الطنانی» دختربچه اهل غزه است که او هم از جنایات رژیم صهیونیستی در امان نبوده و به همراه پدر و مادرش و دیگر اعضای خانواده‌اش به آسمان پر کشید.

مَلاک (فرشته) دیگر هرگز چشمانش را نخواهد گشود؛ هرگز به مدرسه نخواهد رفت، دیگر موهای طلایی‌اش را شانه نخواهد زد و دیگر هرگز لباس عید به تن نخواهد کرد چرا که جنگنده‌های اسرائیلی خانه آن‌ها را بمباران کرده و به جای لباس عید، به او کفن آغشته به بوی دود و باروت هدیه دادند.

ملاک به همراه پدرش رأفت الطنانی (39 ساله) و مادرش راویه ابوعصر (35 ساله) در نتیجه بمباران منزل‌شان در شهر «بیت‌لاهیا» واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

در این بمباران همچنین برادران مَلاک به نام‌های اسماعیل (6 ساله)، امیر (5 ساله)، ادهم (4 ساله) و محمد (سه ساله) نیز به شهادت رسیدند.

سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا صبح امروز (شنبه - 15 می)، را 142 نفر اعلام کرده که 39 نفر آن‌ها کودک و 22 نفر زن هستند.

  پربازدید ترین