• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

شورای اخوت اسلامی افغانستان حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

شورای اخوت اسلامی افغانستان حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

شورای اخوت اسلامی افغانستان ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد رژیم غاصب وآدم کش اسرائیل یکبار دیگر عمق قساوت، زور گویی وقانون شکنی خود را نشان داد.

شورای اخوت اسلامی روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای اضافه کرد این رژیم که با حمایت قدرت های غربی در بیش از نیم قرن تجاوز، غصب سرزمین،  کشتار کودکان وانسان های بی‌گناه  و نقض تمامی قوانین بین المللی به حیات خود ادامه داده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است این بار نیز رژیم غاصب صهیونیستی با تهاجم بی سابقه به غزه با هدف قراردادن منازل مسکونی و بیمارستان ها بیش از 50 کودک را قتل عام کرده است.

شورای اخوت اسلامی از سازمان ملل خواست ضمن محکومیت تجاورز رژیم صهیونیستی ،اقدام لازم برای جلوگیری از قتل عام مردم فلسطین بردارد.

این شورا از سازمان های مدعی حقوق بشر و سازمان های بین المللی خواسته است در مقابل جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی سکوت نکنند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (20 ثور) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات 218 فلسطینی شهید و یک هزار و 235 دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

  پربازدید ترین