• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جشن پیروزی در سراسر فلسطین + تصاویر

 جشن پیروزی در سراسر فلسطین + تصاویر

 همزمان با آغاز اجرای آتش بس در ساعت 2 صبح امروز جمعه، شهروندان فلسطین در قدس، غزه، شهرهای کرانه باختری پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات شمشیر قدس در مقابل رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

به گزارش العالم در این جشن که تا صبح امروز جمعه ادامه داشت، شهروندان قدس روی پشت بام خانه هایشان شعار الله اکبر سر داده و به طور خودجوش به خیابان ها ریختند. این در حالی است که جوانان فلسطین این پیروزی را به گونه دیگری با پرتاب بمب های دستی به سمت شهرک های صهیونیست نشین سلوان جشن گرفتند.

در رام الله نیز شهروندان به تجمع در میدان المناره، در حمایت از مقاومت و قدس و مسجد الاقصی شعار دادند.

در الخلیل هم مردم به خیابان ها آمده و با به صدا درآوردن بوق ماشین، این پیروزی را جشن گرفتند.

در جنین و طولکرم و قلقیلیه هم مردم این پیروزی را جشن گرفتن و در میان شعار الله اکبر و هلهله زنان، سرودهای حماسی سر دادند.

مردم فلسطین در شهرهای مختلف همزمان با آتش بازی، در حمایت از غزه شعار دادند.

شهروندان فلسطین همچنین در شعارهای خود، از رهبران مقاومت حمایت کردند.

ابو عبیده، سخنگوی گردان قسام اندکی از قبل از اجرای آتش بس، در پیامی اعلام کرد: مقاومت با یاری خدا عملیات شمشیر قدس را برای دفاع از مبدأ معراج پیامبر و قبله اول مسلمانان آغاز و ثابت کرد که چیزی به پایان کار رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.

وی گفت که ما با شرف و اقتدار و به اراده خدا از طرف همه امت اسلامی این عملیات را آغاز کردیم و مسلمانان دیده اند که چگونه بی ارزش ترین آدمها، مبدأ معراج پیامبر و قدس شریف اشغال کرده و به آن بی حرمتی می کنند.








  پربازدید ترین