• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

انتخاب «سوپراپلیکیشن وطندار» ویژه مهاجرین افغانستانی به عنوان بهترین کسب و کار نوآورانه در جشنواره وب و موبایل ایران

 انتخاب «سوپراپلیکیشن وطندار» ویژه مهاجرین افغانستانی به عنوان بهترین کسب و کار نوآورانه در جشنواره وب و موبایل ایران

سوپراپلیکیشن وطندار، یک نرم افزار وسیع خدمات موبایلی ویژه مهاجرین افغانستانی در جمهوری اسلامی ایران توانسته در میان هزاران نرم افزار دیگر، عنوان بهترین کسب و کار نوآورانه را در بخش ویژه از سوی داوران و همچنین بهترین نرم افزار خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت(فین‌تک) به انتخاب مردم را در جشنواره وب و موبایل ایران به خود اختصاص دهد.

جشنواره وب و موبایل ایران با حضور ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف روز جمعه(1 حوت/  اسفند) به کار خود پایان داد.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وب سایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

اما امسال یک نرم افزار موبایلی افغانستانی توانسته در بالاترین سطح این جشنواره و در میان هزاران نرم افزار مشابه، لقب بهترین کسب و کار نوآورانه را به خود اختصاص بدهد.

بر اساس ارزیابی و اعلام داوران جشنواره وب و موبایل ایران، "سوپراپلیکیشن وطندار"، یک نرم افزار ویژه موبایلی برای کاربران مهاجر افغانستانی در این کشور، با دارا بودن ویژگی های متعدد تراکنش یا پرداخت های موبایلی، خدمات بانکی، سیم کارت، صوت و تصویر، آموزش از راه دور از پیش دبستانی تا تحصیلات دانشگاهی، به عنوان بهترین کسب و کار نوآورانه برگزیده شده است.

در کنار سوپر اپلیکیشن وطندار، برخی برگزیدگان دیگر این جشنواره در بخش ویژه به شرح زیر است:
بهترین وبسایت و (کسب‌وکار) سال 1399: به صرافی کریپتولند،
بهترین کتاب تألیف یا ترجمه در کارآفرینی: تحلیل استراتژیک از انتشارات راه پرداخت
بهترین وبسایت یا اپلیکیشن از نظر دسترسی برای افراد توان‌یاب: دیوار
بهترین سریال یا فیلم ارائه شده در بستر اینترنت: سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی
بهترین فعالیت تبلیغاتی یا استارتاپی در مقابله با کرونا: این وان مین دات کام
بهترین کمپین تبلیغاتی دیجیتال سال 1399: علی بابا (کمپین بسیارسفرآید)
بهترین اپلیکیشن وب اپ: آشپزخانه‌ی ویترین

این در حالی است که سوپر اپلیکیشن وطندار در بخش خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت(فین‌تک) نیز برنده انتخاب مردمی شده است.

سوپراپلیکیشن مخصوص اتباع افغانستانی در ایران می باشد که بعد از نصب و راه اندازی به روی تلفن های همراه، تمامی خدمات و نیازمندی های استفاده کنندگان خود جهت سهولت زندگی در ایران را برابر با شهروندان ایرانی و حتی بهتر و کامل تر تامین می نماید.

استفاده کنندگان این نرم افزار، فقط شهروندان افغانستان بوده، و در ارائه خدمات، تفاوتی میان شهروندان دارای مدرک معتبر و دائمی اقامت از سوی دولت ایران و آنانی که به صورت موقت و حتی غیر مجاز در این کشور سکونت دارند، نمی باشد.

به عنوان مثال، در بخش خدمات پرداخت، وطندار تمامی امور بانکی و پرداختی استفاده کنندگان خود را فراهم می‌نماید، از جمله کارت به کارت، خرید بدل از پول نقد، خریدهای اینترنتی، خرید کریدیت/ شارژ تلفن، پرداخت بل ها/  قبوض، حواله جات، و سایر پرداخت های مالی از طریق ایجاد کیف پول مجازی.

در مثالی دیگر، بخش همدم این اپلیکیشن که رسانه تلوزیونی آن می باشد، نخستین تلویزیون اختصاصی ویژه اتباع افغانستانی در ایران می باشد که به صورت 24ساعته با پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی در افغانستان، آرشیو برنامه های سیاسی و تفریحی و دیگر شبکه های فارسی زبان و سریال های مختلف، فیلم های به روز و پر بیننده سینمای جهان و کلیپ ویدئوهای آوازخوان های مشهور را منحصرا و اختصاصا در خدمت وطنداران خود قرار می دهد.

این نرم افزار را می توانید از آدرس زیر دانلود کنید:
https://vatandar.org/

  پربازدید ترین