• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اولین اشتراک کننده مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» مشخص شد

اولین اشتراک کننده مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» مشخص شد

اولین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ»، پنجشنبه 5 حمل(فروردین)1400 از شبکه آی فیلم 2 نشر شد و اولین اشتراک کننده راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص گردید.

در اولین قسمت از مسابقه آوازخوانی نواهنگ، «حبیب مهاجر»، «کبیر حسینی»، «علی دریاب دریا» و «میثم سلطان» به اجرا پرداختند که در نهایت با نظر داوران این رقابت «کبیر حسینی» برنده این مرحله شد.

از بین تمام متقاضیان این مسابقه، 48 اشتراک کننده برای رقابت در پروسه اصلی  نواهنگ گزینش شده اند و در قالب 12 گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود می پردازند.

در هر برنامه 4 اشتراک کننده با هم به رقابت می پردازند و یک نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده و این 12 نفر در سه گروه چهار نفره رقابت می کنند.

در نهایت 3 برگزیده نیمه نهایی نیز در برنامه فاینال با یکدیگر مسابقه داده و رتبه های اول تا سوم مشخص می شود.

 همچنین از 48 نفر حاضر در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

گفتنی است در قسمت دوم این برنامه که امشب جمعه 6 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، «ظریف نبی زاده»، «حامد نوروزی»، «علی خوشبین» و «رضا حسین رحیمی» به رقابت می پردازند.

این برنامه تلویزیونی قرار است پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد که در هر برنامه چهار اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

  پربازدید ترین