• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

روز قدس، روز اعلام انزجار مسلمانان علیه اشغالگری

روز قدس، روز اعلام انزجار مسلمانان علیه اشغالگری

بیش از هفتاد سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط اسرائیل با حمایت غرب به ویژه دولت استعمارگر انگلیستان می‌گذرد. سرزمینی که خداوند آن را با مسجدالاقصی، مبارک و مقدس گردانیده است.

سرزمین انبیاء الهی و فرودگاه وحی آسمانی، سرزمینی که پیامبر آخرالزمان محمد مصطفی (ص) از آنجا به معراج صعود نمودند. سرزمینی که از پیکر جهان اسلام توسط قومی که طبق فرمایش قرآن کریم  سخت ترین دشمن مؤمنین است، جدا گردیده است.

قومی که به فرموده خداوند جز فتنه‌گری و فساد در زمین کاری انجام نمی دهند! این قوم با  قدرت شیطانی حکومت صهیونیستی و با حمایت قدرتهای استعماری دنیا، سالها است که با ظلم، تجاوز و کشتن مردم فسلطین بر زخم مسلمانان جهان نمک می‌ریزند و پیکر واحد جهان اسلام را به درد می آورد.

با تمام اینها ما از اسرائیل و حامیان غیر مسلمان او هیچ شکایتی نداریم چه اینکه شکایت از دشمن کار عقلا نبوده و در هیچ محکمه‌ای قابل پذیرش و دادخواست نیست.
ما از برخی دولتهای اسلامی و سران برخی کشورهای اسلامی در پیشگاه خداوند شکایت داریم  که در طول تمام این سالها با دولت غاصب و اشغالگر اسرائیل رابطه تنگانگ داشته و پیوسته از این دولت شیطانی علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان آزادیخواه حمایت کرده و می‌کنند،ما از سیاستمداران و پادشاهان مسلمان شکایت داریم که همسو با نقشه های شوم دولت اسرائیل و آمریکا علیه مسلمانان قدم بر می‌دارند و در عملی شدن این نقشه‌ها با آنان همکاری می‌کنند.

امروز چیزی از همکاری و همبستگی برخی دولتهای اسلامی با صهیونیسم پنهان نمانده و به صورت آشکارا اعلام می‌کنند که در مسیر تحقق اهداف اسرائیل و آمریکا قرار دارند. در این میان وظیفه شرعی و انسانی تمام مسلمانان بسیار روشن است.

با توجه به شرایط موجود کمترین کاری که به عنوان انجام وظیفه از عهده مسلمانان ساخته است، انزجار و تنفر از دولت غاصب اسرائیل و حامیان اوست. این فرصت برای مسلمانان جهان وجود دارد که در روز قدس با صدای رسا و بلند انزجار و تنفر خود را از اشغالگران و متجاوزان صهیونیستی اعلام نموده و هرگونه اشغالگری و تجاوز را در دنیا  محکوم کنند. باشد که در فردای قیامت پیش خداوند و پیامبر اسلام (ص) روسفید و سربلند باشند.

  پربازدید ترین