• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رهبر جریان صدر: امید داریم که قیام فلسطین آغازگر نابودی دشمن صهیونیستی می شود

رهبر جریان صدر: امید داریم که قیام فلسطین آغازگر نابودی دشمن صهیونیستی می شود

رهبر جریان صدر با تاکید بر اینکه در کنار ملت فلسطین از قیام آن علیه رژیم اشغالگر صهیونیست حمایت می‌کند، گفت، امید داریم که این قیام آغازگر نابودی دشمن صهیونیستی و دستیابی منطقه به ثبات می‌شود.

رهبر جریان صدر عراق با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر بر حمایت از قیام ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، مقتدی الصدر گفت: خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند که قیام فلسطین  متوقف شده است و از همین رو آمریکا برای فروش قدس به صهیونیست‌های تروریست شتافت و برخی دیگر به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی روی آوردند با این خیال که قیام تمام شده است.

رهبر جریان صدر افزود: اما رفتارهای بی‌خردانه اسرائیلی‌ها شعله قیام فلسطینی‌ها را برافروخت.این بار قیام فلسطین فقط با سنگ و محدود به غزه نیست، بلکه همه مناطق قدس شریف و رام الله و همه اراضی اشغالی را دربرخواهد گرفت.

 الصدر با اشاره به گستردگی دامنه این قیام به خارج از سرزمین‌های فلسطینی گفت: همه افرادی که به آرمان فلسطین ایمان دارند و نه صرفا از میان عرب‌ها به این قیام خواهند پیوست، همان طور که دامنه حمایت از ملت فلسطین تا اندونزی نیز رسیده است؛ از همین رو از مردم اندونزی هم  قدردانی می‌کنیم و امیدواریم دیگر ملت‌ها هم به کمک فلسطین بیایند.

رهبر جریان صد ادامه داد: سپاس خدای را که دشمن صهیونیستی را آشفته و دیوانه و به دور از همه هنجارهای دینی، اجتماعی، بین المللی و قانونی قرار داد. امید داریم که آتش این قیام آغازگر پایان این دشمن و آغازگر ثبات در همه منطقه باشد.

او خطاب به غزه نیز گفت: صبور و مقاومت بمانید. شب می‌گذرد و اشغالگر نابود می‌شود. خداوند یاری دهنده شماست و ما با شما هستیم. ما رنج شما را در بحبوحه حمله دشمنان به شما و رسیدن سلاح آمریکایی به دستان تروریسم صهیونیستی درک می‌کنیم؛ اما ایمان شما از هر سلاحی قوی‌تر است.

  پربازدید ترین